12 Ağustos 2016 Cuma

Site ile alakalı!



                                Açıklama



        Evet arkadaşlar bir kaç gündür yazı gelmiyor önce onla başlayayım.Ben bu siteyi bir nevi World of Warships 'de topluluğa faydam dokunsun ve topluluk katılımcısı olabilmek için açtım.Ancak başvurum kabul edilmedi.Yazılara devam edeceğim onu belirtmek isterim.

      Onun dışında benım alt tarafta açtığım ankete destek olursanız gerçekten çok sevinirim.WoW oyuncularından daha iyi bir destekçi grubu olacağını düşünmüyorum ve desteğinizi arkama alırsam gerçekten topluluk katılımına tekrar başvurabilir ve sizlere çok daha ayrıntılı destek sunabilirim.

    İkinci olarak bildiğiniz gibi The Fleet Review Turkey adında yeni bir site kuruldu bir soydaşımız tarafından.Bu site oldukça faydalı bilgiler içeriyor.Özellikle yabancı röportajlar ve oyun geleceği hakkında yığınla bilgi.Ben onu da öneriyorum.Gerçekten çok faydalı bilgiler var. Linki aşağıda.
Sitemize yeni gelen arkadaşlar sağ taraftan makalelermizi okuyup The Fleet Review Turkey'e de girip tonlarca bilgiye sahip olabilir.:)

http://www.fleetreview-tr.com/ 

Hiç yorum yok: